Torsdag.

Igår så va jag med Malin efter skolan och vi lyckas välta med moppen (Y)

Och idag har jag varit i skolan, det var lagdag men vägrade va med på den skiten så jag satt i skolan med Stina, Dennis och Dogge istället, mycket roligare iallafall.

Vi hade jätte kul, vi satte massa bänkar på varandra :)

Sen efter "skolan" så drog jag hem och packade lite.

Sen på kvällen drog jag till ytterby och träffa Cattis, Malin, Jessica, Jessica och Jonathan.

Vi satt o chilla lite på bussta sen drog cattis till sin pappa för o hämta sin moppe.

Den är sjukt jävla snygg, roooooooossssaaaa!!!! AWESOME!

Sen så kicka jag o Cattis hem till henne och sen drog jag hem :)

Va på ungd.m också och fick massa jävla tabletter mot mensvärk (yy)

Så nu ska jag knarka, mohaha!

Ha d göööööööötttt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0