Tisdag -

Skolan idag, först så hade jag hkk men vi gjorde bara massa frågor.

Sen så hade vi so, men det var rätt chill, vi började jobba om judendom men kan rätt mycket om d med tanke på att jag var i Polen så de är soooeet.

Efter so'n så hade vi lunch sen mentorstid.

Men på mentorstiden så hade vi tävling typ med Per. (y)

Sen så behövde jag inte gå på spanskan för de hände en sak, så jag Hampus, Oskar och Julia fick gå på promenad ist.

Sen så hade vi svenska men jag satt på torget mest med Rebecka o lite annat folk :)

Awesome day faktiskt :)

Jag och Rebecka! Ni hittar Rebeckas blogg genom att klicka på bilden!!! DO IT!

Imon har jag ingen skola heller, fett nize!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0