Godmorgon.

Förlåt för dålig uppdatering igår..
Men vid  typ 18 så drog jag till Cattis, sen drog vi o träffa några kompisar i stan.
Sen när vi kom hem till Cattis vid typ tolv så kom 2 andra kompisar o hälsa på..
Så va vi med dom i typ några timmar.
Vi kom inte i säng försen halv fem på morgonen.
Det är därför jag vaknade nu :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vet iallafall att jag o Cättis ska träffa 2 små söta pojkar en stund.

                                 
                                  
                                 
                                                           De va typ bilderna vi tog igår .

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0