Sista dagen på sommarlovet....

Har inte skrivit på några dagar men har varit med kompisar på kulturkalaset!
I onsdags åkte jag in till stan med Cattis, sen träffade vi Flex&Alex.
Efter en stund så träffade vi Silvano, så vi 3 drog o titta på Arash sen träffa vi massa gött folk!
I torsdags drog jag in med Jessica, Emelie & Cattis, vi kollade på Avatar & Evergrey!
Jag och Jessica stog o headbanga i typ 2 jävla timmar haha, men sjukt jävla kul va de!
I fredags så drog vi 4 in igen o skulle till brew house men Emelie drog hem så det blev bara  jag Cattis&Jessica.
Vi kom typ dit sen så kollade vi på typ 1½ band eller nåt sen drog vi till donken.
HAHAHA, Jessica fick typ vänta på sin hamburgare i 5 min, sen när hon hade ätit halva så skulle vi gå,
då slänger Jessica sin burgare på dom i kassan o skriker "här får ni för att jag fick vänta!!"
Så kul va de!
Igår va de kräftskiva hos Cattis, sen drog vi 2 in till stan o fixa en sak, sen drog vi till Jenny på lite kalas ;d
Ha d (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0