Hatar skolan!!!!!

Skolan idag va helt störd!
Jag typ fick damp på Dan o skrek att han inte skulle röra mig!
Sen blev jag utslängd :D
Och sen gick jag och Emelie o prata med Anna,
o så skulle vi typ ha ett snack med Dan nån annan dag..
Men sen så fick inte jag va med på lektionen så jag besluta mig för att va helt damp :D
Haha jag typ satt utanför o skrek att Dan va sämst o så :P
Sen så gick ja in när Dan inte va där, så fick han damp på mig.
O typ kasta ut mig igen (A)
Kommer typ få IG i No, men aja va ska man göra ;)

Pöss Pöss <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha, smidigt Andréa! ;dd

2010-02-15 @ 19:02:26
Postat av: Alaa

Good job!!!!

2010-06-18 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0